Loader Image
Get social with us!

Candidaturi 2018

CANDIDATURI

Președinte OSM Cluj 2018 – 2019
Consiliu Director OSM Cluj 2018 – 2019
Coordonatori Proiecte OSM Cluj 2018 – 2019

Vrei să te implici mai mult în OSM? Să ajuți proiectele, sa crești partea de reprezentare și să te dezvolți mai mult pe plan personal? Acum e momentul!

*Președinte OSM Cluj*

Conform art. 25 din Regulamentul OSM
(2) Pot candida pentru funcţia de Preşedinte studenţi ai Facultăţii de Medicină deveniţi membri activi ai OSM cu minim 12 luni în urmă.

Candidaturile pentru funcţia de Preşedinte se depun atât în scris, în sediul OSM (Cămin Hașdeu 10, camera 16), cât și pe adresa de email: vpa@gmail.com
Perioada: 14 – 18 mai
Documente:
1. CV
2. Plan de candidatură
3. Scrisoare de intenţie.

Pentru depunerea candidaturii de Președinte în sediul OSM va trebui să contactați un membru CD cu o zi în prealabil pentru a vă prelua candidatura și oferi un număr de înregistrare.

Alegerea Președintelui: 24 mai

*Consiliu Director OSM Cluj*

Conform art.26 din Regulamentul OSM
“(2) Pot candida pentru funcţiile din CD studenţi ai Facultăţii de Medicină deveniți membri activi OSM cu cel puțin 3 luni înaintea depunerii candidaturii.”

Adresa: vpa@osmcluj.ro
Perioada: 15 – 25 mai
Documente:
1. CV
2. Plan de candidatură
3. Scrisoare de intenție

Alegerea Consiliului Director: în cadrul Adunării Generale din 29 mai

*Coordonatori OSM Cluj*

Adresa: directordeproiecte@osmcluj.ro
Perioada: 13 – 20 mai
Documente:
1. CV
2. Plan de candidatură, conform modelului https://docs.google.com/…/14LssaPQtQJdMqO20AfPqqDZi_R…/edit…
3. Scrisoare de intenție
*4. GANTT
*5. Buget
* Aceste documente vor fi pregătite ulterior, cu ajutorul voluntarilor și Vicepreședintelui Proiecte, până la data de 1 octombrie, fiind obligatorii pentru validarea candidaturii de către Consiliul Director.

Conform regulamentului OSM Cluj, un candidat este declarat câştigător dacă a obţinut voturile a 50%+1 dintre alegători; drept de vot au voluntarii prezenţi la şedinţă care au participat la cel puţin 50% din şedinţele proiectului şi 50% din activităţile proiectului, conform evaluării realizate de către coordonatorul proiectului. Mandatul este de 1 an și intră în vigoare începând cu data de 1 octombrie a anului în care a fost ales.

Pentru a fi valide, toate candidaturile trebuie să fie complete și să respecte calendarul de depunere al acestora.

Mult succes!

No Comments

Give a Reply